לוגו אתר ייעוץ משכנתאות

יועץ משכנתאות בירושלים

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, בוודאי בהשפעת מגפת הקורונה, יותר ויותר שירותים הפכו למקוונים שניתן לעשות מרחוק. היתרון עצום, חסכון בזמן, חסכון בנסיעות, עמידה בפקקים ולקבל שירות בנוחות של הבית. אם זאת עדיין נשארו לא מעט דברים שעדיף לעשות פנים מול פנים. אחד מהם זה הלוואת משכנתא, ההלוואה החשובה של חיינו שצפויה לתפוס שנים רבות מחיינו. להרבה מאיתנו (ואין מה להתבייש בזה כלל) אין מושג במשכנתא ולכן הגיוני שניקח יועץ משכנתאות מקצועי שיסייע לנו ורצוי כזה שגר בסמיכות אלינו בכדי שתהיה לנו נוחות כמעט כמו זו של השירות המקוון.

✔️ ליווי אישי מהמומחים שלנו עד לקבלת המשכנתא! 🙏🏼

✔️ חיסכון משמעותי במשכנתא ובהחזר החודשי 💰

✔️ מקצוענים בייעוץ משכנתאות בעיר בירושלים🎓

✔️ בחינת כל האפשרויות הטובות ביותר עבור כל מקרה ומקרה לגופו של עניין 👁️

✔️ ניסיון רב שנים בתחום עם למעלה מאלף דירות שנקנו בעזרת המומחים שלנו 🏠

לשמיעת של כל המדריך לנוחיותכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין בנגן.

 

ייעוץ משכנתאות מומלץ בירושלים

במה שונה יועץ משכנתאות בירושלים מיועץ משכנתא של הבנק?

זו שאלה חשובה. מדוע שנוציא כסף על יועץ משכנתא פרטי ולא נסתייע ביועץ של הבנק שלא עולה לנו כסף?. התשובה לשאלה יחסית פשוטה. יועץ של הבנק מייצג את האינטרס של הבנק שלרוב לא חופף לאינטרס שלכם. יועץ של הבנק פועל לפי הנחיות של הנהלת הבנק שמטרתה למקסם את הרווחים של הבנק. לעומתו, יועץ שאתם מעסיקים, מייצג את האינטרס שלכם, הוא לומד להכיר אתכם, את היכולת הכלכלית שלכם, את הצרכים הנוכחיים והעתידים ובונה עבורכם מסלולי משכנתא טובים לכם.

הנה עוד כמה סיבות למה עדיף יועץ משכנתאות פרטי

• הוא עושה את “עבודת הרגליים” מול הבנקים לקבל כמה הצעות. במקום שאתם תעברו בעצמכם ותבזבזו זמן.
• הוא מבין את השפה הבנקאית וידע להסביר לכם בסובלנות את היתרונות והחסרונות לכל מסלול או הצעה. חוסך לכם ישיבה מול יועץ של הבנק שמסביר במהירות ולא תמיד סובלני לעוד שאלות ועוד הסברים.
• הוא יודע להציג מגמות של ריביות ומדדים בהתאם לשנים עבר וצפי לעתיד ובהתאם לזה להמליץ לכם על מסלולים כדאיים שמתאימים לכם ובסופו של דבר לבנות לכם תמהיל מסלולי משכנתא שיחסכו לכם כסף לטווח הארוך.
• מתמקח מול הבנק על ריביות.
• מטפל בכל הטפסים והבירוקרטיה ובכללי חוסך לכם עוד זמן.

למדריך המלא – לגובה הריבית על משכנתא

יועץ משכנתאות בירושלים

מדוע לירושלמים מומלץ לקחת יועץ משכנתא בירושלים? או מדוע ללכת ליועץ משכנתא שגר קרוב אלי?.
בעיקר כי אתם צריכים שתהיה לכם זמינות להגיע למשרד שלו ולא תצטרכו להתנייד למקומות אחרים שיעלו לכם בזמן יקר וכסף. המפגש האישי מייצר קשר אישי ומגדיל את רמת המחויבות של היועץ אליכם, הקרבה הגיאוגרפית מאפשרת גם שקט נפשי שאתם יודעים שאם מתעוררת בעיה אז יש לכם כתובת קרובה ומהירה.
בנוסף, משכנתא צריכה מעקב וטיפול גם לאחר שקיבלתם אותה וחלק מהדברים הללו מצריכים יעוץ וטוב שהיועץ יהיה קרוב וזמין לכם.

באילו פעולות יכול לעזור לכם יועץ משכנתא לאחר שכבר קיבלתם אותה?

• התפנה לכם כסף ואתם מעוניינים לסגור את אחד המסלולים (פירעון מסלול), טוב להתייעץ אם היועץ איזה מסלול כדאי לסגור, מה המשמעויות של עמלת הפירעון ועוד.
• חס ושלום נקלעתם למצוקה כלכלית לא צפויה והיכולת שלכם לעמוד בהחזרים לבנק נפגעה. יש לכם אפשרות לבקש הקפאה של החזרי המשכנתא. אולם פעולה זה יש לה משמעויות כלכליות שחשוב לבדוק ולהתייעץ עליהם עם יועץ.
• בשעה טובה אתם רוצים להתחדש בנכס אחר, גדול יותר (במקום הנוכחי) ואתם רוצים להתייעץ מה עושים עם המשכנתא.
מיחזור משכנתא היא פעולה שחשוב לבדוק אחת לתקופה אם נכון לבצע אותה. תכלית פעולת המיחזור היא לשנות את תנאי ומסלולי המשכנתא הקיימת לתנאי הקיימים בשוק. למשל אם חלו שינויים משמעותיים בריביות, בתנאי הלוואות, במדד, ייתכן ואפילו חל שינוי בערך הדירה.
ייתכן ומיחזור משכנתא יחסוך לכם כסף ועל כדאיות המהלך חשוב להתייעץ עם יועץ.

החשיבות של יועץ משכנתאות מירושלים שמכיר את האזור

פנייה ליועץ משכנתאות בירושלים

באופן עקרוני אין הבדל באופן פנייה ליועץ משכנתאות אם הוא גר בירושלים או בחיפה, יועץ זה יועץ. אולם לפני שפונים ליועץ צריך לדעת איך לבחור את היועץ הנכון ולבחור יועץ אשר קרוב למגור מגוריכם זהו בהחלט יתרון בקבלת שירות זמין ונוח.

קצת על מקצוע היועץ

כיום עדיין אין הכשרה רשמית לייעוץ משכנתאות במוסד אקדמאי מוכר והמקצוע עצמו לא תחת פיקוח. על כן חשוב לבצע תהליך בחירה נכון של יועץ. רוב היועצים מגיעים לתחום מרקע כמו ראיית חשבון, כלכלה וכדומה ולומדים את התחום עצמו באמצעות קורסים עצמאיים שמועברים על ידי מומחים בתחום, משתתפים בכנסים, חלקם עובדי בנק לשעבר וכדומה.

מה לעשות לפני שבוחרים יועץ ?

עליכם להשיג “אישור עקרוני למשכנתא מהבנק”. אמנם את זה יועץ יכול לעשות אבל זה בהחלט משהו שאתם יכולים לעשות בעצמכם ובקלות. גשו לבנק שלכם או לכל בנק שיש לו שירות מתן משכנתאות ובקשו אישור עקרוני למשכנתא. כל בנק מחויב לתת את השירות הזה ללקוח לאחר שהלקוח המציא לו את המסמכים הנדרשים. אין מחויבות לעשות את המשכנתא מול הבנק הזה. האישור העקרוני הזה מאשר לכם שאתם תוכלו לקבל משכנתא. גובה משכנתא ותנאים זה כבר משהו שעדיף לעשות עם היועץ.

מה בודקים לפני שבוחרים יועץ משכנתאות?

עושים סקר שוק ובודקים כמה יועצים פוטנציאלים לפי הפרמטרים הבאים :
• ניסיון- כמה שנות ניסיון ומהיכן מגיע הניסיון? ככל שיש יותר ניסיון סביר להניח ששכר הטרחה יהיה יותר גבוה.
• המלצות וחוות דעת – חיפש בגוגל וברשתות חברתיות אחר שם היועץ או שם המשרד ולקרוא מה נכתב עליו, באילו הקשרים שמו מוזכר.
• אתר אינטרנט – המינימום להפגנת מקצועיות כיום הוא לתחזק אתר אינטרנט, מזמין, הכולל מידע, מאפשר יצירת קשר ובעיקר מלמד על רצינות של היועץ.
• סביבת העבודה – משרד שנוח לשבת בו, נקי ומסודר במיקום ראוי, גם מלמד על מקצועיות ועל חשיבות הבנת מקומו של הלקוח.
• גובה ושיטת התשלום – לברר מראש מהו התשלום וכיצד היועץ מבקש לקבל אותו. לרוב נהוג שהחלק העיקרי של התשלום מתבצע בסיום התהליך בחתימה על משכנתא, ואילו החלק האחר של התשלום הוא עבור דמי פתיחת תיק, ותשלומים בתחנות שונות בתהליך.
הערה – בררו מראש עם היועץ לגבי החזר דמי פתיחת תיק אם מתקבל סירוב מהבנק לקבלת משכנתא.

למדריך המלא שלנו – לאיך לבחור יועץ משכנתאות טוב

כמה עולה יועץ משכנתא?

שכר הטרחה של היועץ נגזר מאופי והיקף העבודה שביקשתם ממנו לעשות ומרמת הניסיון שלו. לרוב המחירים נעים בין 3000-8000 ₪. ניתן גם לקבל יעוץ חד פעמי שיכול לעלות בין 500-1000 ₪.
יש חברות ליעוץ משכנתאות שמציעות פגישה ראשונה ללא עלות, חשוב לבדוק איתן טלפונית מה אתם מקבלים מהם בפגישה ולבדוק האם זה מקדם אותך או שזוהי רק דרך להכניס לקוח אליהן.

אצלנו בחברה : ”ייעוץ משכנתאות מקצועי” – אנו מספקים פגישה ייעוץ ללא עלות אז למה אתם מחכים פנו אלינו עוד עכשיו

 

לסיכום

אם אתם ירושלמים, רוכשים דירה חדשה או ישנה, יש לכם הון עצמי קטן ואתם צריכים להשלים אותו באמצעות משכנתא, ואתם לא מבינים במשכנתאות דבר וחצי דבר, עדיף שתיקחו יועץ משכנתא מקצועי מירושלים ככה שתוכלו לקבל את הישרות הטוב ביותר והמקצועי ביותר באזור מגוריכם.
ניתן לקבל יעוץ בטלפון או בשיחת וידיאו – זום מכל יועץ בכל מקום בעולם, אך בסוגיה של לקיחת משכנתא, הלוואה בקנה מידה גדול שהולך אתכם לאורך שנים, מומלץ דווקא לקבל שירות מיועץ משכנתאות בירושלים, פנים מול פנים, במקום נוח וזמין לכם שלא תצטרכו לפנות זמן ולנסוע רחוק בכל פעם שעולה עניין סביב המשכנתא. המפגש האישי מייצר מחויבות ומאפשר לכם נוחות לשאול שאלות ולרדת לפרטים.

רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

שאלות נפוצות

לא, אתה לא חייב. היועץ מעצם הגדרת תפקידו הוא מייעץ, מציג לך אפשרויות, תנאים ומשמעויות. בסופו של דבר את ההחלטות מהיכן לקחת את המשכנתא, אילו מסלולים, אלו החלטות שרק אתה יכול וצריך לעשות, כמובן לאחר שהבנת את כל המשמעויות, ושאלת את כל השאלות.
קורס במשכנתאות אכן ייתן לך דחיפה משמעותית בכל הקשור להבנה של עולם המשכנתאות, בוודאי של מושגים, כללים ותקנות. אולם סביר להניח שקורס כזה לא יבצע עבורך את סקר השוק, לא ייתן לך ניסיון בהתמקחות על ריביות מול בנקים, ולא ייתן לך מידע מלא על השיקולים המקיפים את לקיחת המשכנתא (פשוט כי יש הרבה מאד וקורס בסיס אחד לא מקיף את הכל).

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

יועץ משכנתאות במודיעין
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות במודיעין

מודיעין – מכבים – רעות היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל. כעיר מתפתחת אפשרויות הנדל”ן בה גדולות והרבה יכולים למצוא בה הזדמנויות לרכישת נכס למגורים

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בבאר שבע

במשך שנים ההשקעה הכי טובה במדינת ישראל, נחשבת להשקעה בנכס. מדינה קטנה, עם שטח מצומצם והרבה אנשים. לכן כשיש הזדמנות לרכוש נכס, הרבה קופצים על

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות בנתניה
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בנתניה

כנראה אתם לא צריכים אותנו בכדי לדעת שנכס בעיר היושבת על חוף הים הוא תמיד נכס שווה, לפחות עד שהקרחונים ימסו וערי החוף יוצפו). נתניה

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות בהרצליה
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בהרצליה

ישנן הרבה שאלות סביב ההחלטה לקחת משכנתא, במיוחד אם זוכרים שמשכנתא היא הלוואה לכל מטרה ולא רק הלוואה המיועדת לרכישת נכס. השאלות המרכזיות בלקיחת משכנתא

לקריאת המאמר »