לוגו אתר ייעוץ משכנתאות

יועץ משכנתאות בנתניה

כנראה אתם לא צריכים אותנו בכדי לדעת שנכס בעיר היושבת על חוף הים הוא תמיד נכס שווה, לפחות עד שהקרחונים ימסו וערי החוף יוצפו).

נתניה היא עיר הנמצאת כל הזמן בהתפתחות ויש בה הזדמנויות נדל”ן שונות הן בשכונות חדשות והן בהתפתחות של שכונות ותיקות. בכדי למקסם את ההזדמנות שיש לכם לרכישת נכס בעיר נתניה, ריכזנו לכם מה שצריך לדעת על יועץ משכנתאות בנתניה, כולל מה הקשר בינו לבין בחירת הנכס?.

 

✔️ ליווי אישי עד הריבית הטובה ביותר למשכנתא שלכם! 🙏🏼

✔️ חיסכון משמעותי בריבית על המשכנתא שלכם 💰

✔️ מומחים במשכנתאות בכל חלקי הארץ 🎓

✔️ בחינת כל האפשרויות הטובות ביותר בהתאם למצב הכלכלי של הלקוח 👁️

✔️ ניסיון רב שנים בתחום עם למעלה ממאות דירות שנקנו במהלך השנים בעזרת המומחים שלנו 🏠

 

לשמיעת של כל המדריך לנוחיותכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין בנגן.

יועץ משכנתאות בנתניה – חי את העיר

נתחיל בדוגמא. אתם בוחנים כמה נכסים בעיר נתניה, במידה ותעבדו עם יועץ משכנתא מקומי, הוא יוכל לספק לכם את נקודת המבט שלו על האזור, לעיתים על תהליך התפתחות שצפוי וכל זאת בעקבות הניסיון שלו במעורבות בעסקאות נדל”ן בעיר.

יתרון נוסף ביועץ משכנתא מקומי הוא ההיכרות שלו עם הבנקים המקומיים. אחד מהתפקידים המשמעותיים ביותר של יועץ המשכנתא הוא להשיג עבור הלקוח את המחיר הטוב ביותר של המשכנתא (בעיקר ריביות), לשם כך יש לנהל סוג של התמקחות משא ומתן עם הבנקים. יועץ מקומי כחלק מעבודתו מכיר את בעלי התפקידים בבנקים, יש לו כבר שיח קודם עימם והוא מכיר את השיטות שבהן הבנקים המקומיים נוקטים.

יעוץ משכנתאות בנתניה

יתרונות של יועץ משכנתאות – היבט המקצועי

למי שאינם בקיאים בעולם הפיננסי ובמיוחד בעולם ההלוואות של ריביות ומדדים, מומלץ לקבל ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע בתחום. המשכנתא היא הלוואה בסכום גבוה ולאורך תקופה ארוכה שהתמהיל שלה צריך להיבנות בראייה תקופתית עתידית ועל ידי מי שמבין את האופן בו שוק המשכנתאות מתנהל. מקצוען היודע להתאים את שיטות החזר ליכולת הכלכלית שלכם, יודע לפזר את מסלולי המשכנתא בכדי ליצור איזון ולמנוע מצב שבעוד כמה שנים המשכנתא תהיה עוול בלתי נסבלת.

יתרונות של יועץ משכנתאות – היבט גיאוגרפי

משכנתא היא הלוואה המגיעה למאות אלפי שקלים ובמקרים מסוימים אפילו למיליון ₪ ויותר. מדובר ככל הנראה, על  סכום עסקה הגדול ביותר שאנשים עושים (שלא במסגרת עסקים). במקרה כזה, הגיוני שתרצו שתהייה לכם יכולת לפגוש את היועץ פנים אל פנים, להבין ממנו את הדברים ברמה שאתם רוצים להבין, שתוכלו לשאול את כל השאלות (גם שאלות שאולי נראות טיפשיות – אבל זה הכסף שלכם אז מותר לכם לשאול מה שתרצו), כל זה עש שתגיעו למשכנתא הכי כדאית לכם.  יועץ קרוב גאוגרפיית מאפשר נוחות וקלות הגעה ומפגש.

טעות שכדאי להימנע ממנה

לעיתים, אנשים המחפשים נכס לרכישה נתקלים בנכס שהוא מציאה מבחינתם, הרצון לא להפסיד את הנכס מלחיץ אותם והם מתחייבים על חוזה ראשוני מתוך הנחה שהם יקבלו את המשכנתא שהם צריכים. ההנחה הזו יכולה להיתקל בכמה מכשולים.

  1. הבנק יכול לסרב לתת משכנתא מכיוון שאין עמידה בתנאי הבסיס (הון עצמי, הכנסה יציבה, עבר בנקאי נקי ועוד). נאזן את האמירה הזו בכך שנציין כי, מרבית האנשים מודעים לתנאים הבסיסים של קבלת משכנתא ואם הם פונים בבקשה לקבל משכנתא הם גם מודעים לעמידה שלהם בתנאים ומכאן גם למידת הסיכויים של הבקשה.
  2. גובה המשכנתא שהבנק מוכן לתת לא מספיק לצרכים של רכישת הנכס. במצב כזה מתחילים למצוא פתרונות להגדלת המשכנתא, הלוואות משלימות ועוד אפשרויות שמעכבות את כל העסקה.
  3. תהליך משכנתא לוקח זמן, בעיקר ההיבט של ביצוע סקר בנקים, והתמקחות על תנאי הריביות בכדי להגיע למשכנתא הכי נכונה וזולה עבורכם. כשיש לחץ לסגור משכנתא בכדי לקבל את הכסף, המהירות משפיעה על הבחירה הנכונה יש סיכוי לקחת את המשכנתא הזמינה ולאו דווקא את המשכנתא הנמוכה והמתאימה.

לכן, וודאו קודם כי יש לכם תמונת מצב ראשונית של אפשרות המשכנתא, תהליך ראשוני שנקרא “אישור עקרוני לקבלת משכנתא”, הכולל את התנאים העיקריים שתקבלו מהבנק (גובה משכנתא, תקופה, מסלולים). כשיש לכם את הנתונים הללו הרבה יותר הגיוני לבצע את החיפוש אחר הנכס.

3 דברים סביב המלצות לבחירת יועץ משכנתאות

  1. וודאו שההמלצה שקיבלתם היא המלצה מדרגה ראשונה, כלומר, הממליצים התנסו בעצמם בקבלת שירות מהיועץ ולא מעבירים לכם המלצה (דרך צד שלישי) ששמעו ממישהו שמכירים.
  2. קיבלתם המלצה, תבדקו אותה. זכרו!, המלצה נותנת לכם כיוון אבל אתם בטח לא חייבים לקבל אותה. חשוב לבדוק שההמלצה אינה יחידה ושיש אחרים שממליצים, אך במיוחד בהמלצה על יועץ משכנתאות, יש לראות שהוא מתאים לכם. זאת בשונה מהמלצה על בעל מקצוע המטפל בבעיה סטנדרטית (למשל, שרברב שהומלץ לכם לפתיחת סתימה). יועץ משכנתא צריך להתאים לכם מבחינת תקשורת, אמון וכימיה, בכל זאת הוא הולך לטפל במשכנתא והחזרי כספים שישפיעו עליכם על משפחתכם למשך שנים ארוכות.
  3. קיבלתם המלצה או המלצות ממכרים או בני משפחה, ניתן להשלים את הבדיקה באמצעות חיפוש באינטרנט אחר חוות דעת, ביקורות על היועץ, כנסו לאתר שלו והתרשמו מהתוכן ומהסגנון.

 

האם יועץ משכנתא יכול לסגור גם את הביטוח של המשכנתא?

לרוב היועץ יכול להמליץ על חברות ביטוח שיש לו ניסיון עימם כחלק מהתנסות של לקוחות שלו. אנו ממליצים להשתמש בהמלצת היועץ אך לא לוותר על השוואת מחירים בין מספר חברות ביטוח (כולל זו שהיועץ המליץ) ובהתאם לבחור את הביטוח הנמוך ביותר. אין סיבה לשלם את ביטוח המשכנתא הגבוה.

יועץ משכנתאות בנתניה.

 

לסיכום

יועץ משכנתא הוא כלי חשוב לא פחות מבחירת מסלולי ריביות במשכנתא. למעשה, היועץ הוא הכלי המקצועי ביותר לבניית תמהיל המשכנתא הנכון. במיוחד, עבור לקוחות שאין להם ידע והיכרות מעמיקה עם תחום ההלוואות.

הדגשים החשובים בבחירת יועץ משכנתא מקומי הם : זמינות מפגש, מידת נוחות לשאול אותו את כל השאלות שיש לכם ואם הסביר ולא הבנתם, אז שלא תתביישו או תחששו לשאול שוב. יועץ חסר סובלנות או שלא זמין הוא לא יועץ שמתאים לדאוג לכסף שלכם.

רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

שאלות נפוצות

ננסה לענות על השאלה באמצעות דוגמא מקבילה. נכנסתם לסופר גדול ואתם רוצים לקנות פסטה לארוחת ערב. אתם מגיעים למדף הפסטה ויש על המדף 6 סוגי פסטה. ליד המדף, עומד דוכן קטן המקדם פסטה של חברה מסוימת. אתם ניגשים לאדם שבדוכן ושואלים אותו על איזה מהפסטות הוא ממליץ. אם תקבלו את המלצתו, אם איזו פסטה לדעתכם תגיעו לקופה?.
מגפת הקורונה לימדה אותנו שניתן לצרוך שירותים שונים גם באופן דיגיטלי ויש אמצעים רבים המאפשרים את השירות הדיגיטלי. גם ייעוץ, הכוונה ושירות בענייני משכנתא יכולים להינתן באופן דיגיטלי, באמצעות שיחות טלפון, שיחות וידיאו, שליחת חומרים דרך מייל או וואטסאפ ועוד. אולם, כשמסתכלים על הימים שלאחר תקופת הקורונה, ניתן לראות כי מעט מהשירות מרחוק שפרח המשיך (ובוודאי לא באותו היקף)  וזאת מכיוון שלאנשים קשה לוותר על השירות האישי, אנשים רוצים לראות את נותן השירות, להרגיש את הדברים בעצמם, להרגיש נוח לשאול ולהבין ולא דרך מצלמות. היתרונות של יועץ משכנתאות מקומי בנתניה הן, זמינות, מפגש פנים אל פנים, קשר אישי שהוא חשוב מאד בשירות שעוסק בכסף שלכם.
מחיר השירות של יועץ משכנתאות נקבע לפי מספר פרמטרים, מיקום גיאוגרפי הוא אחד מהם. באזור שיש בו מבחר וזמינות גבוהה של יועצי משכנתאות התחרות יכולה להשפיע על מחיר השירות. אולם, לצד זאת, המחיר מושפע לא פחות, מרמת הניסיון והמוניטין שיש ליועץ ומהיקף השירות שאתם מבקשים לקבל. כך שבסופו של דבר מדובר בשילוב של רכיבים. ההמלצה שלנו היא ליצור קשר (זה לא עולה כסף), לברר מה השירות שהיועץ נותן? מה תחום ההתמחות שלו?, מהי הזמינות שהוא מציע לכם?, מחיר השירות ואופן התשלום?. בדקו כמה הצעות מחיר ולאחר מכן קבעו מפגש התרשמות.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

יועץ משכנתאות במודיעין
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות במודיעין

מודיעין – מכבים – רעות היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל. כעיר מתפתחת אפשרויות הנדל”ן בה גדולות והרבה יכולים למצוא בה הזדמנויות לרכישת נכס למגורים

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בבאר שבע

במשך שנים ההשקעה הכי טובה במדינת ישראל, נחשבת להשקעה בנכס. מדינה קטנה, עם שטח מצומצם והרבה אנשים. לכן כשיש הזדמנות לרכוש נכס, הרבה קופצים על

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות בהרצליה
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בהרצליה

ישנן הרבה שאלות סביב ההחלטה לקחת משכנתא, במיוחד אם זוכרים שמשכנתא היא הלוואה לכל מטרה ולא רק הלוואה המיועדת לרכישת נכס. השאלות המרכזיות בלקיחת משכנתא

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות ברמת גן
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות ברמת גן

מכירה וקנייה של נכסים קיימת כבר הרבה מאד שנים, אנשים קנו ומכרו נכסים, דירות ובתים כל הזמן. יכול להיות, שהתופעה הזו של קנייה ומכירה, החלה

לקריאת המאמר »