לוגו אתר ייעוץ משכנתאות

יועץ משכנתאות בתל אביב

את היתרון בלקיחת יועץ משכנתאות פרטי, ניתן להסביר באמצעות פרפרזה קלה לאחד המשפטים המוכרים ביותר בעולם העסקים, צריך להוציא כסף בכדי לחסוך כסף.

משכנתא היא הלוואה בסכום גבוה שאנחנו לוקחים לתקופה ארוכה ושבעבורה אנחנו משעבדים נכס לטובת הבנק. כלומר, מדובר בהלוואה שיש בה סיכון שבו אי עמידה בהחזרי ההלוואה עלול לעלות לנו באובדן הנכס לצד משמעויות ארוכות טווח של ריביות.

לאור זאת אך טבעי שנרצה למזער את הסיכון ואת העלות, לקחת משכנתא שמצד אחד תהיה בטוחה עבורנו ומצד שני גם תהיה בעלות הנמוכה ביותר האפשרית. זה בדיוק מה שיעשה עבורכם יועץ משכנתאות בתשלום, יקטין את הסיכון, יוזיל את העלויות ויהיה שם ללוות אתכם בתהליך המשמעותי הזה.

✔️ ליווי אישי מהמומחים שלנו עד לקבלת המשכנתא! 🙏🏼

✔️ חיסכון משמעותי במשכנתא ובהחזר החודשי 💰

✔️ מקצוענים בייעוץ משכנתאות בעיר תל אביב 🎓

✔️ בחינת כל האפשרויות הטובות ביותר עבור כל מקרה ומקרה לגופו של עניין 👁️

✔️ ניסיון רב שנים בתחום עם למעלה מאלף דירות שנקנו בעזרת המומחים שלנו 🏠

לשמיעת של כל המדריך לנוחיותכם אנא לחצו על כפתור ההפעלה בצד ימין בנגן.

 

יועץ משכנתאות בתל אביב כל הטיפים לבחירת יועץ משכנתאות בתל אביב

מהי משכנתא?

משכנתא היא סוג ההלוואה הנפוץ ביותר בשוק ההלוואות בישראל. הייחודיות של תנאי המשכנתא היא גם זו שהופכת אותה לכדאית יותר במרבית המקרים מהלוואות אחרות בשוק.

כיצד בנויה המשכנתא ומה מייחד אותה?

מבנה הלוואת משכנתא כולל, שעבוד נכס קיים או נכס עתידי (במקרה של רכישת דירה) לטובת הבנק או כל גוף פיננסי אחר שממנו נוטלים את ההלוואה. כאשר בתמורה לשעבוד הנכס אתם מקבלים:

  • הלוואה של סכום כסף שהינו אחוז מסוים משווי הנכס (בהתאם לתקנות בנק ישראל).
  • תקופת החזר ארוכה שיכולה להגיע ל 20-30 שנה .
  • מספר מסלולי החזר בתנאי ריבית משתנים.
  • ריביות יחסית נמוכות להלוואות אחרות.

חשוב לדעת, כי משכנתא היא צורת הלוואה שמפוקחת על ידי בנק ישראל שמכתיב במידה רבה מגבלות ותנאים ביחס לכללי קבלת ההלוואה. מטרת הפיקוח וההגבלות היא להגן על הלקוח מפני תנאים דרקוניים של הגופים המלווים וגם לנסות לשמור על שוק המשכנתאות מפני השתוללות ויציאה מפרופורציה.

למה משמשת משכנתא?

התפיסה הרווחת בציבור היא כי משכנתא היא הלוואה לצורך רכישת נכס, אך זו תפיסה נכונה חלקית בלבד. אכן רוב לוקחי המשכנתאות עושים זאת לצורך רכישת נכס ראשון או שני ויותר, אך למעשה ניתן להשתמש בהלוואה מסוג משכנתא לכל מטרה, אפילו יש משכנתא ייעודית לבני הגיל השלישי (משכנתא פנסיונית או משכנתא הפוכה המבוססת על שעבוד נכס קיים) ומשכנתא לצורכי העסק.

האם משכנתא היא דבר פשוט?

התשובה לשאלה הזאת היא גם כן וגם לא.

תשובה של כן, היא עבור אלו הבקיאים ומכירים את העולם הפיננסי, מכירים את המושגים ומבינים כיצד נקבעות ומתנהלות ריביות ומדדים. התשובה של הלא, היא עבור אלו שלא מבינים בתחומים הללו.

מה יכול לעשות מי שאינו מבין בעולם המשכנתאות?

ההמלצה החד משמעית היא להסתייע ביועץ משכנתאות. לבחור יועץ משכנתאות פרטי, לשתף אותו בתוכנית שלכם, מה מטרת ההלוואה?, לכמה כסף אתם זקוקים?, מה היכולת הכלכלית שלכם? הנוכחית והעתידית הצפויה. המידע הזה, יחד עם היכרות שיש ליועץ עם מסלולי משכנתא, נתונים על מדדים וריביות, היכרות עם בנקים שונים ובכלל ניסיון בתחום, מאפשרים לו לבנות לכם את המשכנתא שתהיה מותאמת לצרכים שלכם, ליכולות הכלכליות שלכם ועל הדרך גם את המשכנתא הזולה ביותר במיוחד בהסתכלות ארוכת טווח.

כבונוס, היועץ הפרטי חוסך לכם גם זמן של התעסקות בבירוקרטיה והתמקחויות עם בנקים, בקיצור היועץ עובד בשבילכם.

למדריך המלא שלנו – לאיך לבחור יועץ משכנתאות 

האם חשוב לפנות ליועץ משכנתאות קרוב לבית או שאפשר יועץ מכל מקום?

תהליך חכם ונכון של תכנון ולקיחת המשכנתא לוקח קצת זמן. זהו תהליך של לפחות כמה שבועות ואף יותר (חשוב שהתהליך יכלול הצעות מכמה בנקים). במהלך התקופה הזו, ככל הנראה, תצטרכו להיפגש לפחות שתי פגישות ואף יותר עם היועץ. פגישת הכרות, פגישה להצגת אפשרויות, אולי פגישה נוספת לחתימות, אולי תהיה גם פגישה שאתם תיזמו בכדי לשאול או לברר נושא שלא ברור.

המורכבות הזו והצרכים הללו מצביעים על כך שהדבר הנכון והנוח יהיה שהיועץ יהיה מאזור המגורים שלכם, במרחק קרוב ונוח, עם זמן הגעה קצר, כזה שאינכם צריכים לתכנן יום שלם מחוץ לעיר, לקחת חופשה ולהתמודד עם הפקקים.

יתרון נוסף אפשרי של בחירת יועץ משכנתא מקומי מהאזור שלכם, הוא ההיכרות שלו עם הסביבה בה הוא עובד. יועץ יכול לתת מידע על אזורי בנייה שבהם יש ריבוי רכישות נכסים, הוא בקיא בשווי נכסים באזורים מסוימים וזה מועיל מול הערכת השמאות של הבנק לקביעת שווי הנכס, ובכלל יכול לתת לכם עוד נקודות מבט נוספת לגבי האזור.

החשיבות של יועץ משכנתאות מקומי בתל אביב

במה שונה יועץ משכנתאות בתל אביב מיועץ משכנתא של הבנק?

השוני בין יועץ משכנתא פרטי (ולא משנה מאיזה אזור) לבין היועץ של הבנק הוא בתשובה לשאלה מי עובד עבורכם?.

  • היועץ של הבנק עובד עבור הבנק והיועץ שאתם לקחתם ומשלמים לו עובד עבורכם.
  • היועץ של הבנק פועל בכדי לעמוד במטרות שהבנק הציב לו, ואילו היועץ הפרטי פועל לטובת הצרכים והמטרות שלכם.
  • היועץ של הבנק זמין במידה מוגבלת ואילו היועץ הפרטי עם זמינות גבוהה יותר לשאלות, מענה ובירורים.
  • היועץ של הבנק יכול להתחלף לעזוב את תפקידו והיועץ שלכם קבוע בעסק.
  • יועץ פרטי ילווה אתכם גם לאחר החתימה (ויש צורך כזה) לעומת יועץ של הבנק שתפקידו נגמר לאחר החתימה.

נראה שהתשובה ברורה.

מה תפקידו של יועץ משכנתאות לאחר קבלת המשכנתא?

טעות נפוצה אצל רבים מנוטלי המשכנתא היא המחשבה שלאחר שלקחו את המשכנתא, אז זהו, זו חתונה קתולית והם תקועים איתה כפי שהיא עד הסוף המר.

בפועל יש אפשרויות לבצע התאמות למשכנתא גם לאחר שנלקחה. שוק המשכנתאות כמו גם מציאות החיים שלכם כל הזמן משתנים, במשכנתאות חלים שינויי ריביות, שינויים במגבלות משכנתא ואצלכם, ייתכן והמצב כלכלי השתנה, אולי שינוי משפחתי ועוד. שינויים כאלו יכולים להיות הזדמנות לבצע ההתאמות ושינויים במשכנתא.

הנה כמה מהפעולות שיועץ משכנתא יכול לסייע לכם לבדוק, לתכנן ולבצע גם לאחר קבלת המשכנתא.

מחזור משכנתא

זו פעולה שתכליתה להחליף את המשכנתא הישנה בכדי להשיג משכנתא בתנאים נוחים ובעלות זולה יותר.  ההחלפה (התהליך עצמו נקרא מחזור) היא בדרך של סגירת המשכנתא הנוכחית על ידי לקיחת משכנתא חדשה בתנאים ועלות חדשה.

פירעון מוקדם

זו פעולה שתכליתה להחזיר ולסגור מסלול אחד או יותר של ההלוואה (לעיתים גם את כולה). במילים אחרות, לבצע פעולת סילוק למסלול ובכך לצמצם את המשכנתא. פעולה זו מומלצת ללווים שמבחינה כלכלית התקבל אצלם סכום כסף זמין המאפשר להם לסגור את אחד המסלולים או יותר ובכך לצמצם את המשכנתא ואף לסיים אותה לגמרי. אם זאת חשוב לבדוק היטב את ההיתכנות והכדאיות שכן פירעון מוקדם היא פעולה שיש בה עלויות נלוות (עמלות שונות) שיכולות להגיע לפעמים לסכומים גבוהים.

הקפאת משכנתא

זו פעולה שתכליתה לאפשר ללווים לקחת הפסקה (לרוב של כמה חודשים) מתשלומי המשכנתא לאור קשיים לעמוד בהחזרים.

פעולות אלו, מומלץ שיעשו בהתייעצות עם יועץ משכנתא, בכדי לבחון את הכדאיות, את התנאים, כיצד והיכן לעשות זאת?.

יועץ משכנתא בתל אביב

בתל אביב, העיר הגדולה, יש מגוון רחב של נותני שירותים בכל תחום שתרצו ותחום המשכנתאות אינו שונה במיוחד.

אז איך תדעו לבחור את היועץ המתאים לכם בתל אביב?.  לשמחתנו בחירת יועץ אינה שונה מבחירת כל בעל עסק אחר, כך שבטוח כבר יש לכם ידע ראשוני וניסיון בעניין.

אלו הדברים שמומלץ לבדוק

  • שנות ניסיון? היכן עבד קודם? באיזה תחום משכנתאות יש לו ניסיון?.
  • האם ישנו לו משרד ומרחב נוח, האם המקום מאפשר פגישות ועבודה מסודרת?.
  • האם ישנו אתר אינטרנט פעיל, מושקע, עשיר בתכנים, קל להבנה והתמצאות?.
  • לחפש ולברר המלצות מחברים, משפחה, רשתות חברתיות ובכלל ברשת האינטרנט.
  • לבדוק מה בדיוק כולל השירות שהיועץ מציע לכם מההתחלה ועד הסוף?.
  • לבדוק את העלות, את שיטת התשלום ואת מועדי התשלום? (השיטה המקובלת היא תשלום בחלקים כאשר החלק העיקרי הוא בסיום תהליך קבלת המשכנתא).
  • השוו בין כמה יועצים את כל המידע שאספתם ובחרו את מה שהכי מתאים לכם.

האם יש הבדל במחיר בין יועץ משכנתאות בתל אביב לבין יועץ משכנתאות בקריות?

כאשר בוחרים יועץ שהוא מחברה כמו ייעוץ משכנתאות מקצועי לא רק שהמחיר אינו שונה בין האזורים השונים, אלא, אתם גם מרוויחים את היתרון של חברה עם ידע וניסיון מצטבר שמשותף בין כלל היועצים ותמיכה נרחבת.

לסיכום

בחירת משכנתא היא לא פעולה שיש להקל בה ראש. מדובר בהלוואה שתלווה אתכם למשך שנים ארוכות ואתם תרגישו את משקלה בכל חודש. לכן, מומלץ לתכנן ולבחור אותה יחד עם יועץ משכנתאות, מקומי, זמין, נגיש ובעל ניסיון.

יועץ שיבנה עבורכם את המשכנתא המתאימה לכם, במחיר הכי נמוך שאפשר, יעשה עבורכם את עבודת הרגלים בין הבנקים ויציג לכם כמה הצעות למסלולים, יסביר לכם את המשמעויות הקרובות והרחוקות של הריביות, יטפל בכל ענייני הבירוקרטיה ויהיה שם עבורכם גם אחרי קבלת המשכנתא אם יעלו צרכים אחרים או נוספים.

רוצה לחזור לחלק מסוים במאמר?

שאלות נפוצות

חשוב לבחור יועץ משכנתאות מתל אביב או אחד שגר שמה עכשיו, בשביל לקבל את כל המידע המקיף לרכישת דירה ראשונה או דירה שנייה להשקעה כי בסוף כל דירה היא דירה להשקעה אפילו הדירה הראשונה שלכם היא דירה להשקעה אף אחד לא רוצה שההשקעה הגדולה ביותר בחיים שלו לא תהיה שווה פחות בעתיד כשהוא אולי ירצה לעבור לגור בעיר אחרת לכן חשוב לקחת יועץ משכנתאות מקומי שמכיר את השטח ואת היתרי הבנייה בכל אזור ואזור בעיר.
יועץ משכנתאות פרטי לא מקבל את השכר שלו מבנק מסוים אלא מכם הלקוחות שלו בעקבות כך האינטרס הגדול ביותר של יועץ משכנתאות פרטי מתל אביב הוא האינטרס של הלקוח שלו לקבל את הריביות הנמכות ביותר והסדרי התשלום הנוחים ביותר לכן הוא יעשה מכרז בין הבנקים כדי שאקבל את הרביות והתשלומים החודשיים הנמוכים והנוחים ביותר לכם!
יועץ משכנתאות מקומי מתל אביב אשר בעל ניסיון רב ומגוון רחב של לקוחות בעלי סכומי כסף שונים נחשב למוכר ואמין בתחום המשכנתאות בקרב הבנקים ולכן הוא גם יוכל לקבל מהבנקים השונים תנאים טובים יותר למשכנתא ולבנות לכם תמהיל משכנתא טוב שיתאים לכם באופן אישי.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

יועץ משכנתאות במודיעין
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות במודיעין

מודיעין – מכבים – רעות היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל. כעיר מתפתחת אפשרויות הנדל”ן בה גדולות והרבה יכולים למצוא בה הזדמנויות לרכישת נכס למגורים

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בבאר שבע

במשך שנים ההשקעה הכי טובה במדינת ישראל, נחשבת להשקעה בנכס. מדינה קטנה, עם שטח מצומצם והרבה אנשים. לכן כשיש הזדמנות לרכוש נכס, הרבה קופצים על

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות בנתניה
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בנתניה

כנראה אתם לא צריכים אותנו בכדי לדעת שנכס בעיר היושבת על חוף הים הוא תמיד נכס שווה, לפחות עד שהקרחונים ימסו וערי החוף יוצפו). נתניה

לקריאת המאמר »
יועץ משכנתאות בהרצליה
יועץ משכנתאות לפי עיר
יועץ משכנתאות בהרצליה

ישנן הרבה שאלות סביב ההחלטה לקחת משכנתא, במיוחד אם זוכרים שמשכנתא היא הלוואה לכל מטרה ולא רק הלוואה המיועדת לרכישת נכס. השאלות המרכזיות בלקיחת משכנתא

לקריאת המאמר »